Expositie bij Goed in Arnhem

For Artprints and original work, http://www.saatchiart.com/latash

Gehele maand oktober solo expositie bij www.goedproeven.nl in Arnhem.

Gratis te bezichtigen iedere dag

Graffiti, stencil graffiti, stencil art, street art, urban street art, Goedproeven Arnhem, La T'ash

Graffiti, stencil graffiti, stencil art, street art, urban street art, Goedproeven Arnhem, La T’ash

vanaf 11.00 uur.

Zelf ben ik iig de eerste week tussen 18 en 20 uur aanwezig.

Op verzoek kan ik buiten deze tijden natuurlijk ook naar Goed komen.

Daarnaast is er een mooi stuk verschenen over mijn expo op www.arnhem.dichtbij.nl

Ik werk ook in opdracht, en werken die bij o.a. Goed te bewonderen zijn kunnen eventueel ook in een andere afmeting of kleurschakering gemaakt worden.

Bij artworks vanaf 550,00 euro is inoverleg een betalingsregeling mogelijk waarbij de aanbetaling 50 % van het kunstwerk zal bedragen.

Zijn er vragen, bel of mail vrijblijvend naar info@djlatash.com

Ik probeer binnen 24 uur te reageren, vraag je begrip mocht dit iets langer zijn ivm drukte.

Graffiti, stencil graffiti, stencil art, street art, urban street art, Goedproeven Arnhem, La T'ash

Graffiti, stencil graffiti, stencil art, street art, urban street art, Goedproeven Arnhem, La T’ash

Plaats een reactie